fånga en dröm!

jag är hemkommen från en otroligt fantastisk upplevelse nere i Göteborg (och någon lite mindre fantastisk upplevelse) och kom hem och fick reda på att jag nu är intagen till politices kandidatprogrammet på karlstads universitet! hur fantastiskt är inte det på en skala? Och jag är ledig helgen, det också fantastiskt! Nyp mig, jag tror att jag drömmer

Kongressen i Göteborg verkar vara hur kul som helst, det måste jag säga. Folk i alla åldrar som samlas på samma ställe och gör allt, allt möjligt tillsammans. det känns bra att vara tillbaka. Och en massa bra idéer till temadagen har vi ordnat också så vänersnäs kommer bli super (även om det regnar)

Vad annars, lasseman har bitit sönder min mobilladdare så ingen mobil på ett tag, that's a bummer. det regnar och jag ska jobba om några timmar. Kul kul! Bilder tagna på underbara människor från kongressen läggs upp när jag kommer hem sen ikväll. När man har gått vidare sådär liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0