leva spartanskt?

kollade sådär smått på lägenheter som stub har att erbjuda och blev besviken och en aning rädd. Dyrt är det och dessutom så verkar det som att minimalistiskt är vad de vill erbjuda. Kokvrå utan ugnoch 20 kvadratmeter. Jag hoppas verkligen inte det är en sådan lägenhet jag får. Jag behöver en ugn och jag behöver lite space, så enkelt är det. Fast det klart... jag kan leva sådär i 3 månader och försöka byta om så skulle vara fallet. Vi får hoppas att det inte blir så.

Nu är det fredag! thank god säger jag bara. Helgen firas in med köttgryta och cocacola till Mumien på tv och lassemannen spinnandes i knät. kan det bli så mycket bättre just nu? njae, förmodligen inte. så det gäller att bara njuta. För det finns ingen som helst mening med att stressa, jag ska ju jobba hela helgen, och fram tills onsdag. då jobbar jag inte för då ska jag nämligen tatuera mig. spännande värre :-)

tillbaka till filmen, trevlig helg på er, lo todo :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0