peppepp

jag är så sjukt peppad just nu, det känns verkligen rätt. Jag betalade medlemsavgiften i går kväll och just nu så bara jag längtar tills vecka 30. Och på nytt känna kraften i ett X antal människor som tillsammans skapar förändring. fy tusan vad underbart. Vänersnäs here I come. Och jag har idéer som bara sprutar fram. Det är så kul, så givande och jag saknade den känslan.

Vecka 32 tatuerar jag mig, vad det blir får vi se. Men jag kommer bli supernöjd. Det tror jag nog. Nu äter jag och jag längtar tills på fredag då jag äntligen är ledig. Jobbar för mycket för mitt egna bästa anser jag. regnet smattrar och jag ska nog krypa till kojs nu, nöjd med livet. Minus dock att kameralinsen är sönder, så det blir att reklamera. Imorgon slutar jag 5 så det bara att åka till elgiganten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0