priceless

fy fan, det är bara vad jag säger nu. För det summar upp nästan hela min dag idag. Men mest så visar den på min sinnestämmning. Jag är så förbannad och trött på mig själv och på allt annat runt omkring och bara vill komma bort ett tag. Jag orkar inte med detta velande fram och tillbaka och att själv aldrig riktigt få veta vad som menas. Det är liksom dags att gå vidare, antingen så avslutar man det helt och hållet eller så gör man något annat. Men jag vill inte hålla på såhär mer, så enkelt är det, och som jag sa så är bollen inte i mina händer längre.

Om en vecka får man reda på vart man kommer in till hösten, och om man kommer in... sen fick jag min nya kamera idag :-) yes. dags att ta lite bilder med andra ord. och imorgon är jag ledig, sen blir det jobb 8 dagar i rad yippie! hur fan ska man kunna hålla motivationen uppe såpass länge, när jag redan nu känner att jag vill ge upp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0