SMÅstressad STORpepp

okej, helg snart och det betyder start för läger. Ett fantastiskt läger som jag är sjukt peppad på att få komma iväg på. Men samtidigt ska jag jobba fredag-lördag-söndag. Vilket blir tufft att orka med, men jag förlitar mig på kaffekopparna. Dock är paniken lite närvarande för jag har kommit på saker som jag inte har och som är lite av extremt nödvändiga.

  1. myggmedel
  2. antihistaminer
  3. pressening
  4. fullständig planering
  5. ficklampa
Men... det löser sig det med. Jag ska fjäska med mamma imorgon. Så blir det, nu ska jag packa!

Och just det ja: jag var i alingsås idag, firade mosters 60års dag och träffade Stålhandske och tog en glass. Dessutom så kom det lite som en chock att magnus pengar nu är borta! Att inte ha koll över sin ekonomi är lite jobbigt, speciellt när jag inte har alltför många lönekuvert kvar att hämta ut och att köpa sig ett hushåll i karlstad kommer inte bli billigt. men... det löser sig det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0