sunny sunday

idag så bestämde jag mig för att istället för att ligga och söla och ta tag i berget tvätt efter lägret så tog jag med mamma på hennes morsdag present. hon fick den såklart på morsdag men vi har inte riktigt haft tid att lösa in magnustarhandomsinmammapåenheldagpresentkortet förrän nu. Anyway, trevligt blev det med både fin fin middag på koppargrillen och sen Harry Potter på bio. Mamma fick välja film såklart. filmen var bra, men saknade lite i den, fast tyckte inte de kunde ha tatt bort ngt heller, och 2 och en halv timma var alldeles lagom. Bra söndag i alla fall. Nu är jag hemma med lasseman, och tänker inte lämna den katten på länge. Jag har saknat honom ofantligt mycket nu under lägret, men det var ju tur att det fanns andra att krama.

by the way det är mindre än en månad tills jag flyttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0