tisdag

skulle bara säga att jag vaknade till sol, det ger mig förhoppning på en fantastisk dag. ska snart bege mig till morfar och lippa gräset och så ska jag köpa mig en luftmadrass. Efter tre blir det jobb, mindre kul men tyvärr nödvändigt.  hejj hopp dags för frukost!

så efter middagen

idag har jag jobbat, och det gick hur bra som helst tycker jag. Kände inte en enda gång att jag inte ville vara där. Det är nästan framsteg. Idag har jag också köpt lite rekvisita till temadagen och sådär, samt organiserat upp fjortistiden. Tack till Erik som hjälper till utan att blinka, även om han förmodligen har viktigare saker att göra som relaterar till lägret. Men jag, lilla hjälplösa magnus är supernöjd nu.

Annars händer det väl inte så mycket fortfarande. Imorgon ska jag fixa alt för torsdagen, då ska jag nämligen till alingsås. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0