090620

just nu: är jag kissenödig!

Därför blir det ett kort inlägg, jag är trött dessutom så snart blir det att hoppa i sängen och sova lite. Stor dag imorgon. Idag så lagade jag ju som sagt mat åt mig och mamma, helstekt fläskfilé och hasselbackspotatis stod på menyn och jajamen det blev gott. Efter det har det blivit lite filmtittande, eventuellt fortsatt filmtittande innan jag går och lägger mig, men mer har inte hänt idag. Förhoppningarna ligger på 090621 istället.

Nej nu kan jag verkligen inte hålla mig längre, godnatt allesammans, Ni får en update imorgon istället. Okej, en sak till; jag gillar enkätundersökningar, eller så gillar jag dem inte. Vilken grej det hade vart isåfall. Men en anekdot i ämnet är ju när jag var med i en enkätundersökning från sifo om veckotodningar och som tack fick man en korttidsprenumeration. Man fick då välja mellan Allers, Hänt extra, Hemmets Veckotodning och Svensk Dam. Eftersom att vi redan hade Hänt Extra så valde jag (dumma dumma magnus) Svensk Dam, enbart för att det var gratis. Och hemskickad 5 gånger fick jag den här svenk damtidning, som gick direkt till mammas tidningshylla kan understrykas. Och allt var frid och fröjd, tills jag fick hem brev, efter brev, efter erbjudanden om att starta pånytt min prenumeration med Svensk Damtidning. Och det pågår än i dag. Magnus - om du beställer nu skickar vi med denna fina handväskan i rosa skinn! nej tack, jag vill fortfarande inte, efter flera års ignorerande! men det är ju inte enkätundersökningens fel egentligen, utan galna fanatiska veckotidningssäljare. Så i slutändan så gillar jag nog enkätundersökningar. 

Just det ja, jag behövde gå på hemlighuset!  

Kommentarer
Postat av: Danielle

Tack för kommentaren, det betyder mycket för mig. Du verkar ha en hel del kul för dig, alltid roligt att läsa dina inlägg :) Keep up the good work! Vi får ha en egen picknick istället. Kanske flyttar hem ju.. Får se :) Kram

2009-06-22 @ 14:31:40
URL: http://ungochframgangsrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0