090622

that's today! eller ja nu är det kvällen... men det är fortfarande samma datum kanske inte bara dag. Klockan är över tio så definitivt inte dag. Snarare läggdags för magnus.


kollar på kalle och chokladfabriken på nian just nu. Tycker verkligen att tim burtons version är bra men saknar fortfarande de gamla oompa loompas. Hur som helst, en bra måndagsfilm. dessuom har jag skämt bort mig själver idag, cider och pizza nu och innan det var det fika på nordfeldts. Bra start att starta veckan på i mitt tycke. Och varmt är det också. ute som inne. För igår var jag i på utflykt till skövde och hälsade på A. trevligt var det minsta man kunde säga, snarare mysigt. Känns klart mycket bättre nu än förut. Haha nu sjunger oompa loomparna här i filmen till det ena eller andra, så dags för mig att fortsätta se på filmen. Kram på er




Jag ska tatuera mig i mitten av juli är nu tänkt. Vem kommer och håller mig i handen!

 

Kommentarer
Postat av: Martina

tycker du ska fortsätta äta pizza, absolut inget fel med de :)

Och vilken tur att du fick en mysig stund i skövde

2009-06-23 @ 18:37:35
URL: http://griinchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0