5e juni

Idag så vaknade jag av ett sms av självaste Amelie Dahlin om att åka och kolla på treorna som sprang ut i Trollhättan, de gamla sp2orna har blivit vuxna, och vi har inte förändrats något... eller det kanske vi har. Kul att se att det inte regnade på deras student i alla fall. Hur som helst. Sen blev det, efter snabbspontanfika på strandgatan, iväg för att jobba och se alla studenter komma till plantaget i Vänersborg, och nu är jag hemma och myser med Lasseliten. Känns som en bra blan för denna fredagen.

Jag ska ju jobba imorgon också så det känns bra att det lugnt. Mat om en timme och sådär. Funderar på att ringa till cecilia nu och snacka om nästa vecka. Ledig torsdag-söndag och inplanerat är examen för matilda och sen eventuellt potatisfestivalen, beror lite på hur jag ska göra med lasseliten.

usch, vad det känns fel. Igen, som det alltid gör.
Jag kanske är dömd att misslyckas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0