återigen gryr dagen

och solen är framme. Planen blir då att ta mitt solbrända jag ut i solen igen och försöka ändra färgen, denna gång med löjligt mycket sollotion. Men vad gör man inte... för fåfängans skull?

Igårkväll blev en rolig kväll... grillning och singstar bland annat hemma hos grannarna. ganska trevligt må jag säga. Något annat som var trevligt var ju midsommar och först nu så tittade jag på alla andras bilder som de har tagit på en.

Här är en



vad jag håller på med vet jag inte, men så kan det ju gå ibland. hade väldigt sjuka drömmar inatt, och tror det beror på att jag inte sov i min egna säng, vaknade upp gjorde jag frisk och kry i alla fall, Igår fick jag mig kankse ett mindra friskt infall och beställde hem en ny digitalkamera, ingen fantastisk systemkamera, utan en vanlig nätt liten sak. inte så fasligt dyr och med 10,2 megapixlar. En uppdatering från vad jag hade åtminståne då och med en hel skärm vilket är bra.

Nej nu har jag skrivit alldeles för mycket här, solen kan ju försvinna :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0