förändra världen?

shit i helvete vad varmt det fortfarande är och klockan är liksom kvart i nio. När jag cyklade tillbaka från affären så var den lilla backen upp till mig alldeles för jobbig. Det fanns ingen energi alls. Men efter helgen så kanske det inte är så konstigt?

Varför ska jag fortsätta skriva nu denna söndagskväll då? Jag har ju liksom redan berättat allt om mitt slentriana singelliv så jag borde egentligen bara fortsätta om det hade vart så att jag hade något extraordinärt att skriva men det har jag inte. Jag kan dock skriva att jag i mitt ambivalenta tillstånd har nu en ny väg att vandra. Aupairvägen. Varför jag över huvudtaget ens funderar på det är väl för att jag någonstans längtar tillbaka till Spanien, en annan är att jag inte har sett världen än.
Men hur ser hösten ut för mig då? vad har jag att välja på?
  1. Universitetet och 3 års slit
  2. Working Holiday Nya Zealand
  3. Spanien
  4. Aupair
  5. Fortsätta jobba
Alla fem känns lika lockande och det gör mig så arg. Frustrerad på världen, på gud och framförallt mig själv. men men så är det. Jag har annars bestämt mig för att gå med i UNF igen... mest för att jag vill till vänersnäs och för att jag tror på vad den organisationen står för. Hoppas bara jag får semester vecka 30 nu bara.

que vamos a hacer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0