i want it that way

okej, kanske inte... men det är fortfarande skönt med sol, även om jag lyckats bränna mig (igen)! Men det är väl så den svenska sommaren ska vara, man är aldrig fullt nöjd och landet av lagom har gjort en miss i kalkylen då sommaren (eller vinten , eller hösten eller ens våren) aldrig någonsin är lagom! Jävla växthuseffekt asså.

Men grillning står på shemat idag och sen någon form av aktivitet ikväll... vi får helt enkelt se, mitt regionen runt går ut idag men får skaffa mig ett fritidskort tänkte jag... är väl ingen som ser det och dessutom kan vi låtsas att jag fyller 20 om en månad eller nåt. regionen runt är dyrt men jag måste ju ta mig någonstans i sommar eller hur?

ta mig till sommaren!

och helt ärligt, vem gillade inte sommarlovsmorgon när man var liten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0