igårkväll

när jag cyklade hem så såg jag en hare, sedan en räv och till sist en katt som jagade en liten mus. Vet inte riktigt varför, men jag tycker det var kul. Att bo nära djur och natur är riktigt trevligt. Skulle aldrik kunna bo i en storstad... det tror jag inte. Sen visst, en katt kanske inte är ett vilddjur men i vilket fall. Hör till samma grupp åtminstånde.

Nu ska jag upp och snart till jobbet i solskenet. Sedan blir det att skynda nsig hemåt och dra till butlers. Då jag inte kan vara med på reunion imorgon...

Fråga stjärnorna om när...

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra, eftersom du inte svarar på facebook (trodde du alltid kollade där ;) som jag :P ) så ser jag här att du kommer.. Jag fanny och elise ska träffas på torget lite innan 20:00. Tar du någon buss in?? Jag tar 65:an som kommer in typ 19:38 eller nåt :P och jag har inte ditt telefonnummer!!!



:D

2009-06-16 @ 13:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0