it hasn't been my day

men solen skiner i vilket fall, det gillar jag. Det gillar jag skarpt. Midsommar imorgon och jag är ledig. me like! midsommar då imorgon, vilket jag inte egentligen gillar... tycker smått att midsommar suger, det är en helg som enbart går ut på att bli packad och göra pinsamma saker, och jag orkar inte med det där just nu. Känner mig inte pepp alls, men samtidigt hur kul kan det vara att sitta hemma en dag utan någon som helst happening. Fan, ibland är livet jobbigt. Är ledig lördag och söndag med så jag får i alla fall se till att hitta på något. regionen runt gäller ju lite överallt.

Men hallå, har ni sett det här i aftonbladet eller? En tjej blev tatuerad i ansiktet medan hon sov. Så istället för 3 stjärnor fick hon 56 stycken i ansiktet. helsjukt och för min del så tror jag knappast att ungen somnade. Ja menar 3 stjärnor under ögat, visst det kan ta vadå en kvart att göra och dessutom så gör det såpass ont att bli tatuerad att man inte direkt somnar in. Vad gör tatueraren? jo då väcker han henne såklart, jag tror inte ett skit på hennes argument. Men kul läsning i alla fall!

kikade runt på youtube och av en slump hittade jag den här. Njut lite och begrunda texten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0