i've got life

livet är rätt najs måste jag erkänna. speciellt när man kan sitta efter jobbet på pråmen och bara slappa med gott sällskap. pricken över i är att hinna hem till morden i midsommer. YES pensionärspoäng till mig!

Jobbet i sig är ofantligt utråkande, jag hatar smått mitt jobb, och vi är tillbaka i samma skitspår som förra året, men samtidigt så är det ett jobb så man kan inte klaga.

Imorgon jobb, sen ledig, sen jobb i 8 dagar i sträck... fy fan, det är för mycket egentligen!
okej, nu är allsången slut, det blir då morden i midsommer. och så ska jag svara på mail.

dessutom
: fasiken vad lång tid posten tar på sig
nån som har lust att klaga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0