ja men godmorgon!

hemma från 2 helt intensiva dagar i göteborg. Och vaknade i min egna säng, utan lasseliten som är hemma hos mamma nu. Men han ska jag hämta om någon timme dock. Utanför så är det grått och tråkigt och jag vet inte vad jag vill göra en dag som denna, eller imorgon heller för den delen. Jag är glad över att vara ledig ibland, lite egotid och sådär, ta tag i sitt egna liv. Men samtidigt så erkänner jag att ja, mitt liv är inte det roligaste just nu. Men nästa vecka blir bra mycket mer intensiv så det kanske är bra att vara lite ledig...

Hursomhelst, nu ska jag sluta klaga, ta en dusch och sen blir det lite städa och diska och ladda upp göteborgskorten. Lisebergsbesök, examen och sådär. Iväg till mamma och hämta lasseliten och sen... [?] men det gillar vi, det gillar vi skarpt. Kanske ska baka? Det är roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0