slappsöndag!

vad mer kan man säga... jag är trötter och lite later. Samtidigt som jag sprudlar av energi. och uppenbarligen så gör lasse det också så som han springer runt på golvet, kryper in i påsar och gömmer sig under klädhögen. Kul katt det där, det måste jag säga. lika energisk som sin husse :-)

Hur som helst, vad är planen för idag annars då? Nej inget direkt. håller fortfarande på med det där med att tappa några kilon vilket går sådär. Men jag är mer sugen på en kaka nu än innan, så skit detta. Jag är nöjd med mig själver så då kan jag lika gärna göra saker som jag vill. Jag ska baka idag, Anna är ju inte här så det finns inte så mycket mer att göra...

Nu: slappa som fan
Om en timme:  gå upp ur sängen och göra sig iordning
Senare: Ta tag i livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0