sömnlös på flanaden?

Ibland, till min strora förtret hatar jag sommaren,  mest när solen ligger på rummet hela dagen så det inte går att få en normal temperatur. Så istället för att ha öppet fönstret en bit så har jag nu öppet hela altandörren och nu blrjar temperaturen bli okej, det vill säga: jag svettas inte ihjäl i sängen. Men nu kan det ju tilläggas att klockan snart är fyra, solen börjar gå upp och fiskmåsarna skriker,  vilket jag hör för att dörren är öppen.

Aja, tur att man inte börjar förrän 3 imorgon eller hur... hur som helst så är jag bara smått trött på allting, men mest på allt på hela cirkusen med A sen jag kom hem. Okej, skitsamma egentligen, men jag ger nu upp. Bollen ligger inte i mina händer längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0