spela roll?

är det egentligen någon som bryr sig, men jag tänkte prata lite om roller just nu. Efter reunion de senaste dagarna så snuddade jag och elisen vid ämnet igår och jag vill spinna vidare på det. Hur lätt det var att falla in i samma mönster och status som för ett år sedan... hur man tycks ha förändrats men sen så finns den man var innan där, så lätt att ta fram och ta på sig. och jag gillar inte det där. För man vill ju tro att allt förändras...

men det är många roller man spelar egentligen, jag undrar bara vilken som jag passar bäst med? Och vem som kan säga det, när jag inte vet.  Men roller, det har väl med självförtroende att göra. och just nu ligger mitt självförtroende i bott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0