sunshine

dags att återigen begesig till jobbet, men med glada minen. Verkligen, för solen skiner, livet leker och det är torsdag och snart helg! Igår, efter jobbet gick jag och morsan ner och satte oss på pråmen, eftersom att vi skulle njuta lite av att äntligen komma ifrån kiosken, då det var ganska jobbigt. Skönt var det och bara sitta och slappa och det gjorde vi i 2 timmar, sen bar det hemåt igen. Idag jobbar jag (förhoppningsvis) bara till fem. men tendensen visar fullt ös medvetslös så förmodligen får jag stanna till sju. Vi får se helt enkelt...

Något som inte är jobbrelaterat... inte något jag kommer på nu direkt, Hur kan  jag komma på något annat när hela min existens kretsar kring extistensiella frågor som senap eller ketschup? vill du ha en mjukglass i stut, våffla eller bägare och sallad, dressing, lök på din hamburgare? Okej, jag lovar jag är inte så tråkig egentligen! Sen ska jag vänta med att tatuera mig till i höst, vill kunna njuta av solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0