vilken härlig dag!

sommar i luften, helt klart. Och igår fick jag ett ryck och möblerade smått om i lägenheten också. Varför kan frågas? jo, därför jag inte vill vakna med solen i ögonen klockan 5 på morgonen längre på grund av att persiennen inte riktigt fungerar.

hur som helst, idag är det tisdag. Imorgon är det onsdag då drar jag till göteborg efter jobbet och sen förstår ni är det examensdags för matilda och lisebergsbesök. Men det är imorgon och övermorgon, idag är det ju tisdag och det betyder jobb. Sen ska jag försöka gå till djuraffären och hitta ett bra katträd eller klösbräda till lasse.

Hopp in i duschen. Kram på er allesammans
jag vill se änglar och demoner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0