hemma hos maya: studentfest

00:05 start i Borås
04:15 hemma i Vänersborg

Däremellan var jag i Kinna, Göteborg och gud vet vart, men det var värt att vara ett rak imorses för Majsans studentfest var trevlig och dte var kul att träffa Maya och Adrian igen. Det vore kul att träffa hela UNF igen om jag vågar gå så långt. Tyvärr så blev det ingen utgång för som sagt bussen gick vid midnatt. Men det hindrar en inte nu att dra ut senare någon gång.

Studentfesten i sig tyckte jag var lugn och trevlig och visserligen så är man som kompis alltid lite missanpassad på familjetillställningar men det var fortfarande inget hinder, vi hade roligt. Maten var god och trevlig sällskap absolut :-) Tyvärr glömde jag kameran hemma när jag stressad försökte komma iväg igår.

Jag vill också ta studenten igen... och för ett år sedan så var jag i tyskland, det var en känsla det. Vilken längtan man får ibland. Underbara vänner som man lever med, underbara tider som man lever i. NU ska jag till Göteborg och träffa Anna. Och hitta födelsedagspresenter till Gabriel.

Bjuder på nostalgi bilder från Tyskland och även Studenten nu :-)
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0