i know what i did last friday

sådär, en vecka efter att ha lämnat barcelona och äventyren har redan börjat. Idag är första helgen och den kommer börja bra. För det första är jag ledig idag, men ska jobba hela helgen. 7 dagar arbete framåt också. För det andra får jag besök av A idag och det tycker jag ska bli trevligt, mer än trevligt faktiskt. Och för det tredje fyller jennpa 20 idag så det måste ju bli en tripp till systemet för henne. jag måste ju förvisso in till stan också och borde passa på att möta dem där kanske.

Men ja, vardagen har börjat att återvända, kan bero på att jag kastades rakt in i den, med jobb och flytt och allt annat. Lite trött är jag dock, på detta regn. När man vet att man för bara en vecka sedan hade 27 grader och sol. Och som faktiskt fortsatt att vara soligt där nere. Kunna sitta på en strand? Det låter ju hur bra som helst. Men men detta som jag har nu låter helt underbart det med, någonstans.

Har inte så mycket mer att skriva nu. är allt för glad för att orka gnälla på vädret mer. Det är ju inte så farligt igen, för efter regn kommer solsken eller hur? Precis!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0