måndag morgon

hade en sjukt konstig dröm och så ringde direkt på dörren, fan klockan var ju bara 8 liksom. men ja jag vaknade, öppnade dörren och killen fick fixa trappan. Sen smsade blodcentralen också, så måste ringa dit och då kanske det blir en tripp till NÄL mitt i allt liksom. Konstigt det där hur en dag kan börja på så olika sätt.

Idag ska jag annars jobba och sen så blir det panikstädning inför onsdag då A kommer. Men jag städar ju för min egna skull mest. Man kan inte bo i en svinstia, vilket jag kanske inte heller gör, men det är ju inte kliniskt paquita rent heller.

Annars då, måndag och jag börjar mitt nya liv idag (eller imorgon) tycker det ska bli roligt faktiskt. det tycker jag, vi får se om jag tycker det sen, men ja; magen ska fan bort nu! Nu dags för frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0