sun(?)day

Söndagar är tråkiga dagar!  Speciellt när man tittar på någon konstig modeserie om vanliga kvinnor på trean. Då undrar jag hur tråkigt livet kan te sig? Men samtidigt så... ja någonstans så vill jag inte vara über heller. Söndag är en bra dag för att slappa tycker jag.

Men jag tror att jag ska vara någorlunda aktiv och baka lite snickerskakor idag, efter att jag har diskat och plockat undan i köket så jag har plats att vara. Och ibland saknar jag att ha en katt här i lägenheten för då hade jag haft något att göra och inte behöva vara ensammast i världen. (okej det är jag inte ändå) okej, jag har ju absolut inget att säga nu. Och då är det tråkigt att blogga för vem orkar läsa en bitterfitta liksom.

Okej jag kan säga en sak i alla fall och det är att jag har bestämt vem jag ska rösta på. Jag hade nog röstat på Gudrun Schyman om det inte hade vart att jag tror det skulle blivit en bortkastad röst. Så jag är just nu inne på att rösta på Carl Schlyter i Europaparlamentsvalet. Men frågan är om ni andra har bestämt er? Och vad är viktigast för alla andra? dessuom, har ni också sett att det är kristdemokraterna som satsar hårdast på tvreklam?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0