idag är det söndag

och det betyder sista minuten plugg. vilket jag har delat upp i intervaller. en timma plugg, en halvtimma annat, en timma plugg, en halvtimma annat. Det funkar... sitter vid datorn och pluggar så då blir det kanske mer blandat.

Känner mig faktiskt ganska säker på tentan överlag. Visst, inte allt men det mesta. Och idag är det bara att finslipa sin kunskap och sådär. Det kommer gå super. Självförtroendet ska vara på topp, det har det inte vart under hela veckan så jag måste ta mig i kragen. YES BOX!



och just det ja, jag ger upp med allt annat! det är inte upp till mig längre, det är du som får ta nästa steg, tillbaka eller framåt, det avgör du, inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0