mogendans

igår var vi ute och lyssnade på en kompis band på quality hotel här i vänersborg. mycket trevligt mn kanske fel målgrupp för oss som var där. Bugg och fulla 40+are är inte vad jag gillar men hursomhelst så hamnade jag uppe på dansgolvet ändå. Men dessa äldre människor som vill roa sig ska fan inte säga nåt. Ungdomar super, men det gör fan äldre med, nästan värre. Folk var så dretfulla att vissa kunde knappt stå rakt och allt detta tafsande. SKÄMS


Men ja, sen drog man hem och spelade spel och hade en bra natt ändå. Och idag är det söndag och jag måste börja plugga. Om jag ska känna att jag inte skäms över detta faktum att jag skippar föreläsningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0