Vägen till jobb inom EUs institutioner

Den 29 oktober 13.15-15.00 i 3D504
informerar studievägledare om
"Vägen till jobb inom EUs institutioner"


Visst låter det ganska intressant?
ja du, kanske inte det mest intressanta jag har vart på under min tid som universitetsstudent, men fortfarande en tankeväckare. Vägen mot EU och den internationella arenan är lång och den är tuff men jag är på rätt spår. Det är jag allt och även om det är många stopp på vägen kommer jag tillsut komma fram om jag arbetar hårt, ser framåt och är uthållig, och så måste jag lära mig tyska... men det kommer under något annat av mina år här som student. Till våren är det Nationalekonomin som gäller och ja, retorikkursen :)

Ett steg i taget, en dag i taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0