en vecka avklarad, en helg avslutad

söndag, den med går mot sitt slut. Som de flesta söndagarna är jag trött och slö (man kan ju fråga sig varför) Vilket är rätt skönt i sig. Jag har nu gjort min sista dag på jobbet.  det är så obeskrivligt skönt på ett sätt, för då har kravångesten försvunnit och jag har frigjort tid till annat, och då menar jag plugga. Men samtidigt behöver jag pengar.. för mina pengar försvinner som smör i het värme. oförståeligt.

Men helgen har bjudit på mycket trevligheter. Det har vart en riktigt riktigt riktigt bra helg. Bland annat har jag nu käkat sushi (säg det fort tre gånger i rad) för första gången i sverige och i karlstad, med mycket trevligt sällskap. Sen har jag fått sommarjobb. Det är en bra känsla. Men ja, jag hade viljat spendera hela sommaren i Karlstad. Men det kommer jag i och för sig, för i fredags var jag och kollade på lägenheten och nu när jag låtit det sjunka in så är jag mer än bara lite exalterad.

Helgen var en bra början på våren och sommaren måste man väl då med facit i hand erkänna. Nu ser jag fram emot valborg nästa vecka. Mjukglasspremiär för tusan. På riktigt, då mcflurry inte räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0