i want to love you.. or not

sitter här med sista minuten kompletering av mitt jävla EU arbete.. Källhänvisning som är fel och källförteckning som inte stämmer, det gör mig irriterad. Och tycker att Malin tar detta på alldeles för stort allvar, speciellt när hon inte är den smartaste och mest kompetenta av de föreläsare och lektorer jag har haft. Men likt förbannat sitter jag här med den här kompleteringen och försöker skicka in den, jag är ju godkänd ändå, utan den här uppsatsen, men det känns ju bättre att lämna in den. Det gör det, för mitt egna självförtroende..

sen när det är klart.. då ska jag ordna med lite förslag till folk till OFF.spring, arbetsmarknadsdagen som vi håller på med, och det är svårt.. finns ingen direkt insyn i kommuners och landstings jobb.. speciellt inte sådär speciella och intressanta som jag letar efter.

Men med de bästa av låtar som strömmar från spotify så tror jag att kvällen blir lyckad. Det är jag säker på. Näst intill bombsäker. Bara jag fattar Malins kommentarer till kompleteringen..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0