syskonbarn+morbror magnus = FANTASTISKT

syskonbarnen och syster har åkt hem. Vilket inte är sådär jätte trevligt, men det har vart absolut fantastiskt att ha dem här hos morbror. Jag tycker så mycket om dem och den energi jag får av dem är helt osannolik. Och spela spel, se melodifestival, åka och se disney on ice och leka i mängder är inte något man gör varje dag, och det var verkligen något jag behövde efter nationalekonomin, en ny energikälla, nya minnen som man kan drömma sig bort till när elasticitet och marginalprinciper och allt annat skit som kommer.

Men har tagit en massor med bilder men orkar inte lägga upp dem nu, det kommer sen. för nu så ska jag snart på korridorsmöte, det är dags att uppdatera städshemat, och en massa annat. Men vid min gud vad jag hoppas att jag inte bor kvar här så värst mycket till. Men det tar vi en annan glad, jag är för glad just nu.

Föresten.. disney on ice är lätt underskattad underhållning för vuxna, jag hade det jättetrevligt, om inte trevligare än vad barnen i sig hade.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är klart det är kul. Disney är bra. Konståkning är bra. Tillsammans: jättebra =)Fast de va roligare förr när de satte upp hela disneyfilmer som shownummer. Deras uppsättning av aladdin va fantastisk..

2010-02-07 @ 18:32:31
URL: http://trampolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0