evighetens sekunder

söndag... så var det slutet på min otroligt fantastiska 10 dagars ledighet
imorgon är måndag - och Nationalekonomin börjar.

Jag har verkligen ångest över detta

Hursomhelst. Ny vecka, nya tag eller vad säger man. Jag är sugen på äventyr och man lever bara en gång. Och nu är saken den att jag har fått ett mycket märkligt sug över bollywood. Från filmer, till dans. youtubeklippen går lite på högvarv just nu. mest för att det är så sjukt roligt att se dessa galna energiska indier dansa omkring och göra spasmiska rörelser i konstiga kläder och sjunga med gälla röster. Det finns något speciellt med det, helt klart. Förhoppningsvis kommer jag inte snöa in mig helt och hållet i detta bollywoodtema, nej inte när neken och retoriken startar i veckan och jag ska hinna med allt från snabba cash till plasma givning. Verkligen nya friska tag under veckan som kommer, och jag slår vad om att den kommer bli fantastisk!

y todavia, no he dejado de esperar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0