inatt jag drömde något som..

det var otroligt mysko dröm, utan någon som helst relevans till min verklighet. Jag var jagad av en varulv, som samtidigt var en vän till mig som jag hade lyckats fly ifrån men på något sätt hade han hittat oss och skulle mörda oss, i trollhättan av alla ställen. Men helt ärligt.. jag drömde om varulvar och då kan tilläggas att jag inte är en del av denna epidemi som flyr över landet med twilight, vampyrer och såntdär så därför tycker jag det är väldigt konstigt att min hjärna väljer att bearbeta det där under den nattliga vilan.

Idag är det i alla fall onsdag, det kommer bli en lång dag. Med möte om washington semester program, nekföreläsning och introduktion i retorikkursen. Jag gillart, för jag tror på dagdrömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0