usch..

kollade precis schemat för våren och det blir inte mycket ledighet, speciellt inte när jag ska läsa retorikkursen.. men det får gå helt enkelt. Det måste gå, så är det bara! Vart på GU möte idag och det gick fint, planerade upp en kickoff och kommer även eventuellt åka på RÅMet i februari, det är kul att det går framåt, och mitt personliga mål är att SD ska kickas ur karlstads kommunfullmäktige, det är vad jag ska jobba på i valrörelsen. Ikväll blir det annars inte så mycket gjort, upp med tuppen imorgon igen för att tentaplugga. Oavsett om jag klarar den eller ite så tänker jag göra tentan, dels för att förstå tentafrågorna och även se hans kommentarer för att veta vad det är jag ska rikta in mig på, om jag nu kuggar den vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0