värmlandsmuseum och handboll

låter ju faktiskt som en väldigt bra onsdag. Det var också en väldigt bra onsdag kan jag tillägga. Mycket trevligt och Värmlands Museum, hur lite exalterande det än låter så blev jag positivt överaskad. Mycket positivt överaskad. Och med en snabb visit in i domkyrkan så tror jag att jag har sett det mesta av karlstads kulturella finrum, operan, museumet och kyrkan. Om det finns något mer så får folk gärna säga till så får jag bege mig dit.

Sen bekräftade jag tiden till tatueringen, och den kommer bli supersnygg, men fick flytta fram den en dag till den 10e mars, eftersom jag har föreläsning till 17 den nionde och det går ju inte :P Men det är ju iofs bara bra, för då kan man festa gärnet på sin 21års dag. Men mer till det senare.. inget man snackar om nu.

Så.. ikväll såg vi på handbollen, och trots popcorn, saft och ett sjuhelsikes hejjande så nådde inte våra böner enda fram.. inte idag heller. men vi lägger hoppet på matchen mot tyskland och hoppas att det går vägen då, Vi var eniga om att potentialen finns och vi vet att dem kan, men det gäller bara att hålla det hela vägen typ.

Nu kommer lite utvalda bilder från värmlands museum. fler finns på bilddagbok och ansiktsbok:


     


Kommentarer
Postat av: Mikkelelle

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-03-30 @ 10:10:07
URL: http://mikkelelle.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0