this is the life

sista helgen i min lilla studentkorridor, det känns konstigt, men samtidigt riktigt bra.
Idag står det nerpackning av allt och så städning såklart. Den städningen jag gjorde för ett tag sen var ju bra, men det har lyckats att bli stökigt och bökigt igen och det måste ordnas. För på onsdag flyttar jag på riktigt. Då kommer pappa och syrran och då ska allt flyttas till den nya lägenheten. Den kommer dock inte packas upp och fixas förrän i augusti, för jag ska ju faktiskt till spanien. OM EN VECKA wtf!?

nej dags att ta tag i disken, den går fortast. Och sen får man väl börja packa ner all annan skit, och kanske om man har tid så åker jag med en låda eller en väska till den nya lägenheten.

i'm begging you please to come home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0