och hjärtat slår ett slag för var förlorad dag

är det inte lite cheesy, fast fortfarande rätt okej för en onsdagsmorgon. men han är ju lite patetisk.. men vem är inte det säg


Godmorgon förresten, det regnar ute och jag välkomnar regnet med öppna armar! äntligen kan snön försvinna och våren komma. Det känns fint, jag vet inte hur längesen det var jag längtade så mycket till att kunna äta glass ute på en gräsplätt och tycka att livet är bra fantastiskt. men livet är rätt bra oavsett, ja menar, vad gör lite snö och lite kyla när det är inombords man känner något. Det kan lika gärna vara vinter utomhus, men i mitt hjärta är det vår, så är det. (och jag översatte lite där från engelskan)

quiero ir a barcelona, ayer si fuera posible.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0