upp till kamp!

första maj tåg och talare har fått mig på så sjukt jävla bra humör. Även om jag inte är socialdemokrat måste jag ge en eloge till detta politiska engagemang, drivenhet och arbetsinsats som socialdemokratin har gett sverige och mig. Det är fantastiskt hur man kan stå upp för sina rättigheter i sverige, våga säga vad man tycker och agera när det är något som är fel. Och som miljöpartist kändes det inte alls fel att gå i tåget. jag tror på frihet, solidaritet och rättvisa.

Jag ser fram emot en valrörelse där vi tillsammans med socialdemokrater och vänsterpartister kommer kicka ass av högerfalangens skitpolitik. Det är dags att agera och startskottet har ljudit. Nu är det dags att gå in i ledet och kämpa för en ljusare, hållbar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0