jaha, men så många X har vi inte så det kan passa dig

Jag köpte strumpbyxor i förrgår. Detta för att ikväll är det maskerad och jag ska vara gustav III. Då behöver man strumbyxor.. vita strumpbyxor. Men nej, det ska inte vara så enkelt att man bara ska köpa dem. Nej.

- Ursäkta, vita strumpbyxor. Vart har ni det?
- De finns där borta vid underkläderna, bakom BH och trosorna
- Okej..
- Vänta jag ska visa dig.
...
- Här har vi de vita strumpbyxor vi har. Ska det vara legins eller tights..
- eh.. dem med hel fot
- Då blir det dem här, vilken storlek har din flickvän?
- Asså.. nu är det såhär då va, att dem är till mig.
- Jaha, ja okej d..
- NEJ MEN JAG SKA JU PÅ MASKERAD, DÄRFÖR BEHÖVER JAG DEM!!

Kommentarer
Postat av: Emelie Edström

hahahahahahahahaha!!!! XD

2010-11-05 @ 16:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0