detta kallas historia



för 7 år sedan blev jag nykterist igen. Efter att tidigare ha vart medlem i junis, mycket på grund av min morbror i min barndom hade jag vart borta ett tag.  Men sen kom megahelgen. Jag gick i 7an eller 8an (har lite svårt att räkna nu) och vi gick en kurs, jag och några vänner, däribland Hansson.

Efter denna kursen fick vi åka på en helg, en Megahelg i Alingsås. Vilket vi också gjorde. Denna helgen var fantastisk. Inte bara det att vi hade väldigt roligt, utan för att jag kände mig rätt hemma. Vi var i Lerum och hade vattendisco så vi fick se ESC i efterhand, men oj vad vi roligt vi hade. Det var under denhär helgen jag bestämde mig för att bli medlem i UNF. Vilket jag också blev. Men sen gick jag ur... men denhär helgen fick mig att må jävligt bra.  Tack vare denna så fick jag lära känna underbara människor, vara med om otroligt mycket och växa som människa

Och kul att den här låten får mig att komma ihåg hela denhär tiden. Men så är det väl när man slentriatwittrar och kollar runt på youtube.

#schlagerlåtarviönskadevihadeglömt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0