get serious

andra träningspasset för veckan är avklarat och jag är nöjd.
Nu tror jag dock att det finns en möjlig galenskap hos min sida, jag är ju trots allt inte den som är känd för träningsmagnus utan snarare fikamagnus - vilket i nuläget inte helt 100 % stämmer.


Idag, tillexempel så körde jag ett morgonpass på gymmet. det vill säga, jag gick upp 06:00 för att vara på gymmet 06:45 och tränade i en timme. Pigg och fräsch till jobbet, det var jag och det känns skönt att veta att det fungerar.

Nu ska jag bara bli bättre på min löpning, träningsvärken från förra veckan var horribel och inte alls okej. Och då sprang jag inte ens en mil, inte ens hälften av det faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0