19 augusti, 2012

Den senaste tiden har jag kommit fram till två saker.

1: Jag tycker inte om barn, de gnäller och är väldigt krävande. 4 dagar i streck blir för mycket och jag har behövt en vecka för att återhämta mig. Fast får ju skylla mig själv när jag håller i 9årskalas iklädd krokodildräkt, när jag tvingar med barnen och bada och köra vattenlekar flera timmar och sen avslutar med två dagar på Liseberg.. 

Undrar lite hur det kommer bli när jag har egna barn. Jag hoppas på det bättre.

2: Att ha hund är inget för mig. Inte alls. En helg som hundvakt räckte gott och väl och jag klarar mig bra med mina katter.


Nästa vecka börjar studentlivet igen, ledigheten är slut och jag tror jag är rätt så redo för det. Jag har bunkrat att slippa gå till den gröna skylten på en månad åtminstånde, eller ja.. förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0