Produktiva Mange

Idag har jag haft styrelsemöte i Borås, otroligt seriöst var det trots att vi höll tid på café bakgården med en kladdkaka med extra grädde och ett glas vatten. Det är skönt att vara duktig ibland och det är skönt att känna att man har styrelsen med sig, att man inte är ensam i en fet båt som måste komma nånstans, det är fler som ror, och som ror på skitbra! Jag är stolt över min styrelse, utan er hade vi inte vart ett dugg!

Idag har jag också skrivit in mig på ett träningspass! Mitt träningskort på motionspalatset gör verkligen nyrta och jag är fortfarande otroligt pepp när det kommer till träningen, det är väl för att man ser resultat, eller nsrare känner resultaten, jag mår mycket bättre och livet känns liksom lite gladare. Jag längtar tills näta gång jag ska träna och så inte abstinensen inte blir för stark, det är sjukt bra! ett bra beroende med andra ord.

Snart är det Karlstad, eller Värmland snarare och UNFs dåm mitt ute i ingenstans. UNF Älvsborg har ju sagt att de skulle hälsa på Värmland och det var jag tacksam över. Jag ser det lite som ett sätt att kolla vilka mina föreningsmedlemmar kommer att vara och vad som gäller i UNF-liet där upe. Samtidigt som det faktiskt är sjukt roligt folk som finns där och som är roliga att umgås med. Men som tur är finns det inget elchocks spel och det är jag glad över. Jag kommer också att träffa therezia och passa på att snacka UNF Älvsborg lite mer grundligt.  Och så kommer FS Linda vara där . Underbara människor. Men en vecka kvar alltså. Inte ens det, och då kommer jag, linnea och alexandra göra stan osäker som in i helskotta, samtidigt som Marina visar oss de bästa matställena.

UNF älvsborg- vi tar kaffet först!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0