trött/sjuk?

Har varit i Branäs med skolan och det var kul. Jag gillar den gröna backen samtidigt som jag förbannar min feghet. Men det går att fixa när jag har flyttat lite närmare dessa skidbackar. Det är väldigt roligt med skidåkande och jag hade velat ha en helg där uppe och åka skidor, blir lite bättre än bara 4 timmar.

Nu är det ju så att jag börjar bli sjuk. Känner mig febrig och är rädd att det kommer att bryta ut fullt nu i dagarna. Tror att det är för att jag har oroat mig, grubblat och hållt på så länge nu om allt och ingentng och när jag kom till att fatta ett beslut och gjorde det så släppte all oro och ångest och jag tillät mig själv att andas, att reflektera och att låta min kropp vila. Då kommer också alla dumma bakterier och tillåter sig att frodas. Välkommen förkylning.

Jag vill också tacka alla som gett mig mitt stöd i mitt beslut att gå ur UNF. Det var inget lätt beslut att fatta och jag ångrar mig om och om igen. Det är inte lätt att lämna sin familj efter fyra år och lämna den plats där man trivs som bäst. Men jag måste och jag uppskattar hur ni förstår varför. Och att ni också stöttat mig i mitt beslut. Det värmer och gör det lite lättare samtidigt som chanserna att komma tillbaka ökar. Jag är kvar i UNF till den 6e april och det är ju ett tag till så än blir ni inte av med mig. Ni ska också veta att jag älskar er alla! Alla personer som man träffat, bråkat och haft kul med under dessa år har varit ljuspunkten i mitt liv!

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0