förväntningar

Igår jobbade jag natten och det var riktigt lugnt. De flesta av vänersborgarna var på fallens men i vilket fall så kom jag inte hem förrän halv 4 i alla fall. Mina förväntningar för natten var fylla, skrik och oorganisation men det var faktiskt inte mycket av något av det. Vilket var skönt för jag ska ju jobba idag med och har faktiskt energi kvar.

På tal om energi så har jag faktiskt energi till annat, till tusen och max, för livet börjar änligen ordna sig ordentligt. 5 veckor och 5 dagar till Spanien och jag får pengar imorgon, vilka jag ska spara men iaf. Sedan så är det onsdag snart och då blir det att leka äventyr en hel dag på vänersnäs. Iofs så åker jag förmodligen upp redan på tisdagen, men det är onsdagen vi fokuserar på. Känslan som finns på lägret är fantastisk och det vilar liksom någon trygghet över lägerområdet. Med tanke på när man åkte förbi så infann en annorlunda känsla i magen och då var jag bara passerande. Men, det är ett underbart läger och jag tycker det är tråkigt att jag valde bort det, men då var summercamp mer lockande (av många anledningar) och nu är det jobbet som sättter gränser. Varav att vara borta en hel vecka var att korsa gränsen ganska totalt.

Men emma ringde kvart över elva och då hade jag sovit i fyra timmar. Nu blir det att käka frukost, slökolla på tv och svara på sms, jag kanske borde ringa morsan också.

Men nu blir det att sova mer, för jag är lite trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0