Lay all your love on me

Sitter och ska snart dra mig till jobbet och behövde skriva av mig lite... tankar som flyger omkring och jag kan inte organisera mig. Jag vet inte vad jag tycker, jag kan inte bestämma mig och vara tillfreds med besluten eller valen jag ska göra.

Att det kan finnas något där, det måste det göra. Något finns det, jag vet inte bara vad det kan vara. Jag tror att om sanningen ska fram så är det bara det jag är rädd. Jag vill inte riskera att hamna i situationer där jag inte är bekväm. Därför gör jag som jag gör, därför så är jag som jag är. Jag har velat ändra på mig och har försökt men kommer ni ihåg hur det slutade då? jag gör det och är rädd kanske att det ska hamna där igen. Nu är det inte samma situation, och framförallt är inte jag den samme. Men i vilket fall...

Jag behöver ha ordning på mina tankar! Jag behöver gå omkring och veta vad jag vill. Vad man ska satsa på liksom?

Don't go waisting yor emotions


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0