Åh vilken underbar morgon

Brist på sömn och nedsatt immunförsvar så vaknade jag och kunde inte somna om. Bra var väl det för klockan är mycket och jag behöver ordna en massa saker innan jag cyklar till jobbet. Bland annat ska jag dammsuga och äta frukost. En händelserik förmiddag med andra ord.

Igår skulle jag jobba natt, det gjorde jag inte för det fanns inget folk, men jag jobbade till 11 och hade druckit kaffe oh käkat socker så jag var på överskottsenergi hela kvällen och natten och somnade inte förrän efter 4. Det var inte så mysigt kan jag säga... Men jag fick världens snilleblixt när jag låg där i sängen med min kissekatt. Jag kom på världens bästa avhandling om jag skulle satsa på att bli historialärare. Och med ett MVG i projektarbete satte jag genast igång med frågeställningar och syfte i mitt huvud. Ja, så kan det gå och lyckligtvis somnade jag innan jag blev alltför insnöad i det. men om jag någongång inte kan sova igen så får du gärna läsa den.

Det är en underbar morgon faktiskt. Det regnar inte, men däremot så är det lite tråkigt... Mirsa har dragit till Bosnien nu och hon åkte inatt efter många om och men och jag undrar vem som ska komma och köpa kaffe av mig nu? Många säkert men inte någon under 50 och som dessutom är väldans trevlig. Aja, jag får försöka att inte sakna henne alltförmycket och hoppas att det kommer fram andra trevliga typer.

Dags för nässpray igen. Jag hatar att vara på randen till att bli förkyld. Antingen får det bryta ut eller gå illbaka men det här twilightzone-stadiet är inte något mysigt alls.


Bring the sun into my life and I'll smile a litte more.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0