Du som tycker din dag är grå

Dagens planer
[x] ta en dusch
[x] läsa två kapitel ur När lammen tystnar 
[x] Baka tårta
[ ] städa lite på övervåningen

Vi får se vad som har blivit gjort och mer därtill!
This is it, this time I know it's the real thing

För dagen till ära är jag effektiv! Och jag har varit otroligt effektiv idag! eller egentligen inte alls, men vi kan väl intala oss det i vilkt fall. Nu har jag suttit utomhus och läst mer än 2 kapitel ur min bok och nu sitter jag och svettas och dricker ytterligare en rekorderlig cider, men de hade inte krusbär på min ICA så det fick bli en päron istället. Inte fy skam, och mycket godare än en cola.

There's always someone out there who'll be there for you
There's always someone out thete who'll care for you
There's always someone out there who'll be true

Ikväll så blir en skön kväll! Jag ska äta choklad och sedan ska jag bara slappa. Jag orkade inte dra till alingsås även om det hade vart fantastiskt skönt och trevligt framföralt. Men som allt annat så finns det kvar och det är en dag imorgon! Jag saknar en massa folk men de kommer ju på fredag! 6 dagar kvar innan jag tar studenten... surprice
Mycket som du säger är skit

Kommentarer
Postat av: Mirsa

Höhö, kallas ordbajs;)

2008-06-07 @ 21:40:58
Postat av: magnus

haha ohja, självfallet!

2008-06-07 @ 22:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0