Oh oh oh, dance my sox off

Nehepp inte idag heller! Detta jävla regn som förstör min morgon och gör mig deppig. Ge mig sol snart. Jag har försökt att prata med Gud om det men han verkar inte vilja lyssna och det tycker jag är tråkigt. Jag vill bli brun innan spanien.
Nu sitter jag och dricker kaffe och äter frukost.Kollar Gilmore Girls och är smått förbannad på mig själv. Jag har släppt det egentligen men det gnager fortfarande i mig. Usch, jag hade verkligen velat åka på Summercamp. Det känns så tråkigt att missa så himla mycket. Jag vet ju att det är där allting kommer att hända och det skulle vara ett minne för livet. Som Slovakien, eller Estland eller Bryssel? Men pengar är viktigare tyvärr, speciellt inför hösten.
Nu är Pirates nerladdad, dags att kolla film igen för fika går inte när det är så dåligt väder, eller?


who knows what tomorrow brings
cause today all my dreams will come true

Så har man vart och tränat och vart dukig. Jag cyklade faktikst, det är inte illa och jag gillar det rätt ordentligt. Man känner sig lite duktigare än innan i alla fall.

Snart bär det iväg till Skepplanda med Jennpa, en miniroadtrip och sedan fotboll!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0